Adventi visszatérés avagy koszorút kötök

2014. november 27.

11147333916_6efc756405_z.jpg

Hosszú hallgatásunk ezennel ünnepélyesen megtörjük! :) A Sima Kötés hivatalosan is feltámad hamvaiból. Bár igazából nem is voltak hamvai... 

Képzeljétek, idén úgy döntöttem kötök egy adventi koszorút, ezért aztán mélyen beleástam magam a kötött koszorúk csodálatos világába. Találtam egyszerűbb és kevésbé egyszerű megoldásokat is. Legelőször is inspirálódtam egy csomót.

 

Kellő mértékű nyálcsorgatásos pinterestelés után megnéztem néhány ingyenes mintát Raverlyn, hátha valamelyik jó lesz közülük, találtam néhány egészen elképesztő darabot, a linkekért kattints a galériára:

Ha valaki viszont úgy érzi, nincs igazán ideje egy koszorúnyi minta megkötésére, de nagon szeretne egy ilyen kötött díszt, annak ajánlom az alábbi szupergyors megoldást már kész sálból.

13konnyu.jpg

Végül úgy döntöttem, inkább magam találom ki a mintát. Kábeles lesz, fehér, Cheval Blanc Tobiane fonalból készül, alul láthatjátok, hogy épp hol tartok. Remélem minél előbb megoszthatom veletek a teljesen kész verziót, is, vasárnapig még bele kell húznom...

20141125_091807.jpg

 

-- ÁPDÉT --

A koszorú már ideje elkészült, végre sikerült lefotózni is... :)

Fénykép: Boldog karácsonyt és gubancmentes új évet kíván a Sima kötés blog! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr586929203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása