Kesztyűk, amiket még a lakásban is hordanál

2015. január 28.

main.png

Két héttel ezelőtt még eszemben sem volt kesztyűt kötni... Kedd reggel viszont, amikor épp frissen fagyott ujjaimmal róbáltam előhalászni a bérletem a zsebemből, na akkor beugrott, hogy jól jönne egy új kesztyű. Némi mérlegelés és mintanézegetés után viszont rájöttem: Annyi jó van, hogy nem lehet választani! De ne aggódjatok.. végül azért sikerült...

 

1. Állati állatos kesztyűk

A legtöbb fenti képhez sajnos nem találtam ingyenes mintákat, a legtöbbjük Etsy-n vásárolható meg, de ötletnek és inspirációnak zseniálisak, illetve a legtöbbhöz szerintem nem kell pontos leírás, csak egy kicsit meg kell variálni egy alap kesztyű mintát.

 

2. Egyszerű színek, letisztult minták

Hihetelen, hogy egyszerű, egymáshoz illő színekkel milyen hatást lehet elérni. Az alábbi kesztyűk alap mintájában semmi különleges nincs, a színek dobják fel őket igazán.

 

3. Hagyományosabb szépségek

Nehezebb minták, gyakran komplikátabb technikákkal kötve/horgolva, de szerintem megérik a fáradságot...

 

4. Őrült ötletek

Végül de nem utolsó sorban pedig a lehető legnagyobb ökörségek, amikre a google képkereső és a pinterest legmélyebb bugyraiban leltem.

Szemtyű!

 

Sírjakvagynevessek nyúlfüles

knitted gloves

 

Kézfogókesztyű pároknak

love_mittens.png

 

Ajaj...

ajj.jpg

 

És igen, ezek a szarvasok azt csinálják...

A legvégén pedig kitaláltam: oké, egyujjas lesz. Rókás lesz. Megveszem a fonalat, oké. Na de most... akkor hogyan is kell kesztyűt kötni? Ne aggódjatok, nemsokára erről is jön egy kis bejegyzés.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr27108771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.01.28. 21:51:52

Csináljon nekem valaki sündisznósat vagy ezen az oldalon a halasat ---> www.etsy.com/market/funny_gloves Olyan jópofák! :)

agika88 2015.01.29. 14:31:46

a nyuszifüles nagyon ötletes :D
süti beállítások módosítása