Horgolt koszorú szuper vastag fonalból

2019. december 11.

koszoru_cover_1.png

A legutolsó, karácsonyi cikkünk írása során egy csodaszép, szuper vastag fonalból készült, tű nélkül nélkül horgolt koszorúba botlottam, aztán nem bírtam megállni, hogy ne készítsem el rögtön én is! Készült hozzá egy videó is, hogy még egyszerűbb legyen elkészíteni.

 kotott_ajtodisz_advent.png

 A fent látható csodaszép koszorúk voltak azok, amik meghozták a kedvemet az egész "horgolj koszorút" dologhoz. Annyira egyszerűek, mégis csodaszépek és kábé egy fél óra alatt megvan az egész. Az alábbi videóban megmutatom, hogyan készítheted el őket. (Ps. hosszas vivódás után, ez az első videóm, amibe belettem a fejem is. :D Duuurva...)

Amire szükséged lesz

  • 9 méter vastag, fésült gyapjú
  • 25 cm átmérőjű koszorú alalp
  • Kb. 10 cm szélesre vágott textilcssíkok, világos színben
  • Egy olló

 

kepp03.png

Elkészítés

1. Először a textilcsíkokkkal egyszerűen körbetekertem a koszorú alapot. Ez azért fontos, hogy az érdes koszorú alap ne kezdje ki a szép gyapjúnkat. Használhatsz hungarocell koszorút is,azt nem kell bevonni. Én természetes anyagokból akartam dolgozni, ezért dönöttem a sima alap mellett.

2. A szuper vastag fonalból készíts egy sima, horgolás elején használt kezdőhurkot.

3. Ezután jön az izgalamas része, horrgold körbe a koszorú alapot, ugyanúgy, mintha simán csak egy lácsort készítenél egy karikára. A videóban 3:07-től lépésről lépésre megnézheted! :)

4. Miután körbeértél, bontsd ki a legelején készített kezdőhurkot, és a videóban látható módon fond össze a végeket. Ezt 5:40-nél láthatod ponotsan, hogyan kell.

5. Tűrd be a szabad szálakat a koszorú belsejébe és kész!

kepp2.png

További díszítés

Ha szeretnéd, tovább díszítheted a koszorút. Neke nagyon tetszett a fenti képen is látható megoldás, valait így belelőgatni középre. De sima, fefér gyertyákkal is tökre el tudom képzelni, adventi koszorúnak. Én végül nem tettem rá semmi díszt, mert így önmagában is nagyon szépnek, egyszerűnek találtam. Ki is raktam rögtön az ajtónkra. Remélem, ti is örömöt leltek ebben a kis egyszerű projektben! Ha bármi kérdésed merülne fel az elkészítéssel kapcsolatban, csak írd meg kommentben. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr2815347948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása