Hogyan érd el a tökéletes sapka formát? - Infografika

2015. február 26.

sapka_kotott.png

Tegnap még úgy gondoltam, nem igazán van értelme most sapkákkal foglalkoznom a blogon, hiszen lassan leáldozott a sapiszezonnak. Aztán ma olyan nyálkás, hűvös időre ébredtem, hogy úgy döntöttem, lehet hogy mégis hasznos lenne valami sapkás okosság. Nekem mindenestre nagyon jól jött volna, mikor életem első sapkáját kötöttem.. Magmanak.. De végül a mérete miatt inkább laptop tok lett belőle...

 

Hogyan is csináljam?

Az alábbi infografika két kedvelt sapkafazon elkészítésének logikáját, fontosabb részleteit írja le. Kezdő kötőknek szuper puska. 

sapka_infografika.png

 

Ajánlott minták

Jó, jó ez mind szép, de hány szemet szedjek fel? Milyen tűvel kössem? És hogyan nem lesz belőle a végén laptop tok? Az alábbi kérdésekre csak olyan szuper minták adhatnak választ, mint ezek itt:

1. Egyszerű sapka minta kezdőknek 2. Vastag fonalas, kicsivel nehezebb fazon 3. Sapka csavart mintával profiknak 4. Egy buggyos horgolt alernatíva

 

Szeretnél velünk megtanulni kötni vagy horgolni?
Itt iratkozz fel és azonnal értesítünk, amint indul tanfolyamunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr327221961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása