Kötött adventi manók

2014. december 03.

manok_simakotes.png

Fél óra kötés, néhány fagolyó és parafadugó, némi ragaszgatás és kész is. Névnapi ajándéknak készítettem ezt a két mosolygós lánykát, de azt hiszem karácsonyra is csinálok belőlük még néhányat. Nagyon egyszerű, gyors és hipercuki. Nézzétek meg, hogyan készültek!

fejlec.png

Legfontosabb hozzávalók:

- 3,5-4mm vastagságú fonal (én Cheval Blanc Tobiane-t használtam)
- 3 mm-es zoknikötőtű (4 db)
- parafadugó a testnek 
- 20 mm vagy 25 mm átmérőjű fagolyó (hobby boltban 698 Ft 12db)
- gombok (szintén hobby bolt, 297 Ft 8db)
- spárga, vagy raffia hajnak

 kettes.png

A kötésminta szörnyen egyszerű, a pontos leírást letöltheted innen, remélem mindent kellően érthetően írtam le.

(If you would like to download the english pattern, click here!)

Ha a kötéssel megvagy, dolgozd el a szálakat, picit tűrd be a sapka alját (kb. 3-4 sort), varrd a dugópulcsikra a gombokat.

ossze.png

Miután elkészültek a kis rucik és sapkák jöhet a legizgalmasabb rész, az összeállítás! Dugót a ruhába, (ezt nem feltétlenül kell ragasztani, nekem pont belepasszoltak) aztán jöhetnek a fejek. Ne feljetsd el a sapik alját behajtani (ettől lesz olyan kis kucsmás). A spárgárból fonj hajat, vagy csak morzsold szét a szálakat és kibontva dugd a sapi alá. A ragasztáshoz én ragasztópisztolyt használtam. Végül ha minden kész, alkoholos filccel rajzold meg az arcot. (Az igazán profik égethetik is, ha van ilyen faégető készletük, én azt nem mertem bevállalni.)

kesz_nemtom3.png

Pábámm! Kész is a két lurkó. Lehet feltenni karácsonyfára, vagy csak úgy letelepíteni őket a szoba egyik sarkába.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr506943591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása