Szatyornyi szatyorötlet

2014. március 25.

 1_kep2.jpg

Éljen éljen, megszületett a kötős szatyor! Szívesen lóbálnátok ti is egyet? Az alább található igen részletes leírás és az ingyenes pdf minták segítségével simán készíthet mindenki magának egyet.

Eredetileg hímezni akartam, de rá kellett jönnöm, hogy ehhez sajna nem vagyok elég kitartó. Így áttértem a filcre. Alkoholosat használtam, mert az is elég nehezen jön ki az anyagból, de ha biztosra akartok menni, használjatok textilfilcet.

A felirat tervezése közben rájöttem, hogy csinálhatnék több feliratot is és feltehetném a blogra, hogy mindenki választhasson kedvére valót.. Szóval a lenti képen láthatjátok a további minta lehetőségeket, az összeset megtalálhatjátok fekete-fehérben, A4es méretben ITT. Nem kell mást tennetek, csak választani, kinyomtatni és követni a fenti galéria leírását. Kellemes szatyorkodást!

typok.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://simakotes.blog.hu/api/trackback/id/tr695875640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AncsaPancsa 2014.03.28. 09:02:02

Szuper lett! Nekem fonott piknikkosaram van a horkolós cuccot szállítani :)

tökreköt 2014.03.28. 11:07:05

áá dejó, az is tök jó lehet! Ha gondolod, küldj róla egy képet, kitesszük, hogy mindenki megcsodálhassa. :)

katepa 2014.04.24. 15:46:56

Véletlenül kerültem ide,de tetszik!Bár már keveset kézimunkázok,/lassan megy, megunom,elfogy a fonalam pedig már csak3 sor van hátra, stb/
süti beállítások módosítása